Verkoopgericht communiceren

Verkoopgericht communiceren
In deze training draait het om resultaat. Voor het verkopen van diensten adviezen en producten zijn kwaliteiten nodig. Onderscheidend zijn van andere verkopers/adviseurs en je cliënt kunnen overtuigen van jouw diensten is essentieel. In deze training ontwikkel je je commerciële vaardigheden en technieken. Daarnaast ligt de nadruk op vertrouwen opbouwen en het ontwikkelen van een positieve relatie met je klant. Je verbetert je verkoopkwaliteiten en bereikt hierin meer resultaat.

Doelgroep:
Geschikt voor hen die hun verkoopkwaliteiten willen verbeteren.

Programma voor de 1 daagse training Verkoopgericht communiceren:
  • Verschil maken in advies en verkoop
  • Verschillende soorten professionele verkoopstijlen
  • Signaleren van kansen
  • Achterhalen van behoefte
  • Verbinding met de klant
  • Argumentatie en overtuiging
  • Omgaan met bezwaren en weerstand
  • Onderhandelen
  • Praktijksituaties
  • Eigen plan van aanpak

    Resultaat:
  • Je brengt je verkoopkwaliteiten naar een hoger niveau.
  • Je kunt de behoeften van de klant analyseren en inspelen op wensen.
  • Je leert verschillende verkoopstijlen te gebruiken.
  • Je kunt op een juiste wijze overtuigen.
  • Je weet hoe je een positieve relatie opbouwt met je klanten.
  • Je kunt omgaan met weerstand.